- 5 500 kr
- Inkluderar bussresa t/r, boende i dubbel/trippelrum med halvpension, lagavgift, avbeställningsskydd (se nedan).
- Det kommer ev att tillkomma mindre kostnader för träningsmatch, utflykt på vägen till Prag etc men huruvida det är aktuellt tar vi inte beslut om nu.
Vad händer om ni vill boka av?
Skulle en kille av någon anledning ångra sig och inte vill/kan följa med gäller följande:
- "Kostnaden för avbeställning tidigare än 60 dgr före avresa är 200 kr/deltagare.
- Vid avbeställning 60-30 dagar före avresa återbetalas 80% av resans totala belopp.
- Vid avbeställning 29-11 dagar före avresa återbetalas 50% av resans totala belopp.
- Vid avbeställning 10-0 dagar före avresa sker ej någon återbetalning."
Avbeställningsskydd
Är inkluderat i ovan totalpris och följande gäller för att avbeställningsskyddet ska träda i kraft:
Betalning:
- Laget ska inom kort betala in cupavgift samt 20% av boende/bussresa till researrangören och detta har vi täckning för i lagkassan. Därmed behövs ingen individuell inbetalning göras i höst.
- Lagkassan kommer att stå för cupavgiften samt ledarnas resa och boende. Därefter fördelas kassan ut på respektive kille baserat på hur mycket varje individ har bidragit med i de aktiviteter och försäljningar som Insamlingsgruppen koordinerar. Hur mycket respektive kille själv behöver lägga till i vår när slutinbetalningen ska ske, beror således på hur aktiva de har varit.
Kallelse till cupen kommer skickas separat och baserat på den bokar jag hotellrum. Behöver ni någon ytterligare info, hör av er till mig!
Bästa hälsningar
Anna Ripgården - bokningsansvarig :)
tel 0708-585121